Trött måndagskväll

Men då ska vi inte prata om hur trötta samtliga i familjen var igår kväll! Manne somnade i bilen på väg hem och sov i 4 timmar. Själv så somnade jag på soffan redan vid 20-tiden och det händer typ aldrig! Men det var det värt efter ett kanondygn i Boden! Massa god mat och gott sällskap. Då kan det inte bli fel! Felet är bara de 13 mil som skiljer till dessa vänner som gör att besöken inte blir så ofta som vi vill!!

Idag så har jag inlett min sista utbildningsvecka. Den här veckan är tanken att vi ska lära oss att hålla i ett familjesamtal. Vi får väll se hur mycket klokare jag är när dag 5 avslutas på fredag. Men det blir en lååång vecka. 8-17 varenda dag är inte riktigt mina drömtider, phu!

Här kommer några bilder från helgens aktiviteter... 


Manne premiärpimplar.


Maria med deras minsting som är ett halvår äldre än Manne.



Skidtävling. Alvina och Agnes åker ett 100 meterslopp.


Agnes ville att jag skulle föreviga hennes hästmössa som matchade bakgrunden så bra =)!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Fina vinterbilder.

Lycka till med utbildningen. Ska du bli något särskilt? Familjesamordnare? Intressant oavsett.

Ha en bra och pigg start på veckan.

Kram

2011-03-29 @ 09:13:05
URL: http://aresmamma.se
Postat av: Martina

Nja utryckning o utryckning... Men nog brann det alltid o istället för o springa ut fick man snällt stanna vid brandcentralen i byggnaden.... mitt första skarpa läge. kunde dock inte gö så mkt eftersom jag hade civilkläder men fick gå ner till vakten med namnlistan iaf, sen kom riktiga brandkåren o släckte.. :)

Härligt ni verkar ha det! Här är det livskris big time på gång... :S

2011-03-29 @ 20:38:01
URL: http://fantasiee.blogg.se/
Postat av: Caroline

Underbara bilder! Så ni har så mkt snö ännu? När brukar den försvinna hos er? Vår är helt borta nu...

2011-03-31 @ 08:55:13
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0