Äntligen jullov

Efter dom absolut 3 läääängsta och de definitivt 3 tråkigaste dagar jag varit med om på jobbet så har jag äntligen jullov!!! Är nu ledig i en hel vecka, jippi ka ye!!! Sen, när jag börjar jobba i januari igen så blir det 80% istället för heltid som jag jobbat fram tills nu. Supernice :)!

Vi hade så pass lugnt på jobbet idag (oxå) så jag snippade ner en sväng på stan och kollade in rean. Fast det blev inte så mkt tittande för jag fastnade på alla affärers barnkläder. Jag passade på att shoppa lite presenter till lillasyster Molin. Köpte bland annat bodyn som ni ser till höger på bilden:

image197

Hittade även en jättegosig filt oxå som jag köpte samt byxor, en till body och ministrumpor. Skulle ju lätt kunna handla ihjäl mig på bebisavdelningen så jag fick dämpa mig för att inte sprätta hela min lön!

Var förbi dem i afton för att lämna presenterna och lukta lite på lillgumman! Tror ni man blev bebissugen???



Det var fler hos Sandra och Jerry som var sugen på att kika på lillsmurfen. Bland annat Frida och Lourens med deras lille stjärna som är 12 dagar yngre än Sandras flicka.

  

Småbrudarna lekte för fullt med varandra:

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0