Lyckad kväll!

Å shit vad god maten blev!!! Detta recept lär jag göra om flera ggr om! Det blev en riktigt lyckad kväll förutom att alla vek in så himlarns tidigt. Ok, kan kanske inte räkna med att alla är uppe lika länge som mig som är en nattuggla!!!

Har fått hålla å lukta bebis ikv! Tror ALDRIG att jag kan bli less på det! Jag är helt SJUKT FÖRÄLSKAD i småbebisar!

Här håller Anja sin lillasyster för första gången:
image206

image207
Jimpa passade på att låna lillgull Molin en stund! Han erkände faktiskt att han längtar efter en liten igen! Fast jag är INTE förvånad.....hade han fått bestämma så hade produkitonen av nr 2 startat redan direkt efter när A föds! Själv så vill jag vänta ett tag! Ett LÅÅÅÅNGT tag till! 
 
Fast visst blir man gryyyymt sugen när man ser detta lilla underverk....
image208
image210
image211
Hon är så söt att man bara vill äta upp henne!!!!

Kommentarer
Postat av: Jottan

Tackar! Nja, jag tror att pappan tyckte att det var mycket roligare att springa omkring med boben än vad Emil tyckte att det var att åka :-).

Kikar in på bäbisbilderna, det är ju så sjukt vad man kan längta efter en bäbis igen. Likaså att man direkt glömmer alla sömnlösa nätter osv :-).

2007-12-29 @ 07:38:43
URL: http://jottan.blogg.se
Postat av: BOBBYFIX!!

Hmm Har fatt ett flertal kommentarer nu om min har-langd! Men ar det ingen som kommenterar mitt skaggtroll till bror?? Och du far allt ta och lugna dig med babis nummer 2!!! Jag vill inte se Spettan sta orord en sommar till!!! ... Annars sa hur ere darhemma?? Vad ska lillan Molin heta?? Tycker att hon ska heta Jonna! For att hon e lika gullig som sin morbror!!

2007-12-29 @ 09:37:51
Postat av: Emma

Såå fin bild på Anja och lillan! Hon ser så stolt ut :-)

2007-12-29 @ 10:28:15
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Pia

Åh, vilka fina bilder på Lillan. Och även den med stolta storasyster Anja. :)
Ang flamenco så är det ju aldrig för sent att börja ;)
Ha en fin helg! /pia

2007-12-29 @ 11:25:36
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Linda J

Vilka fina bilder. Nu ska jag banne mig oxå köpa mig en ny kamera...har då några tips???? Vad saknar du på din???
Polle undrade vad det var för en skäggig luffare vi såg på bilden...
Hoppas att ni har haft en trevlig kväll...du är så duktig som orkar fixa middag till alla!!! KRAM

2007-12-29 @ 20:52:52
Postat av: Tessan

Jaha, här har det inte hänt nåt nytt sen sist! =)

2007-12-30 @ 21:10:38
URL: http://www.nogg,se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0