Nära döden upplevelse!

Imorse så var det INTE ROLIGT!!! Tänk er en nyspolad hockeybana med några millimeters hög vattennivå på. Utan sand, salt, bilspår...bara en glasklar isbana. Det var vad jag hade som underlag de 6 kilometrarna som jag har till dagis. Jag har aldrig på de snart 12 åren som jag haft körkortet varit så rädd då jag kört bil! Jag låg aldrig över 30 km/h bortsett från sista nedförsbacken då jag inte hade någon kontroll alls över bilen. Tänkte flera ggr att "nu jävlar kör jag av vägen" då bilen sick-sackade mellan väggrenarna. Tack o lov så var jag helt ensam på vägen för hade jag fått möte skulle det ha smällt eftersom jag befann mig lika mkt på motsatt körbana! Ibland har man gudarna med sig!!!

Imorgon så är jag LEEEDIG!!! Jippi ka ye!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Här är det regn...och regn...och lite mer regn.

2007-12-07 @ 11:01:04
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0