Shopping

Ja idag så bar det av norrut för en shoppingtur. Vi var beredda på jordens kaos på stan men det var riktigt, riktigt lugnt vilket inte vi sörjde över. Både jag och Sandra fick alla våra ärenden utförda så nu kan man känna lugnet inför julafton! Jag hittade även en fin partytop att ha på nyår *GLAAAAD*!!!
Lisa hade tipsat Sandra om en barnklädesaffär som finns i Piteå och det var INTE bra för de hade kanonmycket tuffa kläder till vettiga priser. Det var ju inte direkt det som jag var ute efter men var ändå tvungen att köpa en klänning som jag inte kunde motstå! Jag ångrar redan att jag inte köpte mer kläder där men det var nog kanske tur...för dagens övriga inköp lämnade ett fint hål i min plånka!


Dagens tomte:

image163


Kommentarer
Postat av: Tessan

Nu har du fått en låååång uppdatering om - ingenting.... =)

2007-12-21 @ 20:34:44
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0