Sovmorgon

Jag höll på att smälla av imorse när jag vaknade och såg att klockan var 11.07!!! Vette fan när jag sov så länge sist? Det värsta var att Agnes sov oxå så jag fick väcka henne. Helt galet! Så vi sov alltså bort halva min första lediga dag!

Jag o Jimpa har storröjt här hemma idag. Rensat i alla skåp och garderober på sånt som bara ligger och skrotar. Det blev massa gamla vinterkläder, skor, lakan, uråldriga dukar å gardiner, kataloger till förbannelser, kastruller, stekpannor mm mm mm. Jag passade även på och rensa ur alla mina garderober på kläder som jag aldrig använder. Så vi fyllde säckvis med skrot som vi åkte till sopstationen med. SKÖNT att bli av med allt som bara ligger och tar plats!

Ikväll har Agnes invigt sin nya bobb som hon fick av farmor i julklapp. Det blev en riktig hit! "Meeja, meeja" så mamman fick slita hårt på det hala underlaget!

image200

Nu har jag slängt i säng lilldamen så nu väntar en kvällsprommenix innan vi ska se shrek 3.

Kommentarer
Postat av: Linda J

Hej!
Provade ringa dig ikväll men inget svar...vilken lyx att vara ledig en hel vecka. Själv är jag så nöjd över att fa vara ledig tre dagar i sträck i helgen. Även jag var på shopping igår...stod o höll i både samma body o filt från Lindex som du köpt...tur att inte jag gjorde det =)
Nej, nu gapar Lilly på mig...hon verkar inte alls trött =(
Kram

2007-12-27 @ 20:35:20
Postat av: Lillasysteryster

Mina barn har en likadan bob fast deras står parkerad i Sorsele. Det är ju liksom ingen idé att ha den här nere...

Jag har också sett Shrek 3 idag tillsammans med Olivia. Helt ok.

2007-12-27 @ 20:41:55
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Tessan

Haha, kan tänka mig att du får dig riktiga träningspass när du ska dra bob åt Agnes!! =)) Du kan nog skippa att gå på gym nu! Och vilken tur att moster har ont i ryggen och dålig kondition, så det blir inte så mycket bobdragning när vi kommer upp! =) Får väl försöka övertyga Gunde om att det INTE är farligt att vara draghund, så han kan dra sin 2-benta kusin. Är du ledig en hel vecka?!? Då var det minsann inte synd om dig för att du jobbade julen! =) Jag är ledig 1(!) hel dag och det är imorrn, men inte blir det sovmorgon för det. Jag & Nicke ska vara kl 10 i Märsta för att vara med på hundträning. Sen blir det middag på stan på kvällen med Åsa & Patrick. Christer & Frida skulle också ha varit med, men Frida orkar tydligen inte. Det är ju bebis på gång där också nu i början av januari.

2007-12-27 @ 21:59:09
URL: http://www.nogg,se/maltegunde
Postat av: Emma

Gud vad duktiga ni är som orkar röja :-) Att rensa i garderober skulle verkligen behövas här också- så skönt att slänga bort saker! Hoppas ni får en underbar helg! Kram

2007-12-28 @ 09:19:34
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Jottan

Våran lilleman fick en likadan :-)

2007-12-28 @ 14:36:40
URL: http://jottan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0