Viss oenighet

Ja som rubriken lyder så råder en viss oenighet här hemma ibland! Det handlar i 9 av 10 fall om inredning och frågor som rör hemmet . Jag föreslog för Jimpa att vi skulle slänga våra röda julgransbollar och köpa vita och silverfärgade bollar i år. Har sett massa snygga i reklambladen vi fått hem. Tror Jimmy fick ett så nära psykbryt man kan komma när han hörde detta..."vi har mestadels vita väggar i huset, vita gardiner i de flesta rum, enbart vita julstjärnor och vita adventsljusstakar - du kan GLÖMMA vita bollar i granen!!!!!!" Punkt slut!  Okej, jag får väll leva med detta! 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det låter som att frugan bestämmer var skåpet ska stå, så låt honom leva vidare i illusionen av kontroll med färg i granen. Det är ju ett par veckor ;-)

Youtube: bredvid det klipp du gillar finns en "embed"-kod. Kopiera den, tryck på html-knappen när du redigerar blogginlägget och klistra in embed-koden där. Tryck sen uppdatera så hamnar klippet i bloggen :-) Hojta till igen om det lät obegripligt.

2007-12-21 @ 02:12:01
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Lillasysteryster

Men fatta vad snyggt det varit med en vit/silvrig julgran! Stilrent och vackert :-)

Fast vänta bara tills Agnes blivit några år äldre. Då får varken du eller Jimmy bestämma vad som ska vara i granen utan då åker det mesta upp på grenarna... Jag har fullt sjå med att övertyga mig själv om att julen är BARNENS högtid... ;-)

2007-12-21 @ 08:23:23
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: emma

Hihi här i vårt hus är det nästan tvärtom. Jag gillar ju att piffa upp med lite färger, medans Daniel helst vill ha vitt överallt :-) Min dröm är en gran med guld och mörklila julgransbollar! Men det blir ingen gran alls för oss :-(

2007-12-21 @ 11:44:20
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Sandra

Ni har ju i vart fall en vit jul inne...
Och hoppa inte över bäcken förresten, det ska ju hittas en Gran först och främst.

2007-12-21 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0