Boxersice rules!!!

Ikväll har jag varit på ett box-pass. Jag har inte kört det sen i våras pga min box-kompis Sandra inte är i bästa träningsform med sin växande mage. Efter kvällens pass så kan jag inte fatta att jag lyckats hålla mig ifrån boxen så länge för jäsiken så kul det är. Lätt det roligaste träningspasset av alla jag brukar gå på! De 75 minutrarna bara swischar förbi så är passet slut! Hur som hellst, min nya boxpartner fick bra betyg. Vi slog inte ihjäl varandra iaf ;)! Så nu börjar nedräkningen till nästa boxpass på tisdag...nej just f*n, då är det julfest med jobbet! Damn!

 
För er som funderar...NEJ jag hade inte kameran med på träningen (kanske enda stället jag låter bli)!!! Detta är en bild från klubbens hemsida som togs i våras. Jag o Sandra kan skymtas lite längst bort. Det är uppvärmningen innan vi börjar fightas.

Imorgon så jobbar jag kväll och jag måste säga att jag inte har lyckats särsklit bra med min schemaläggning på dagis de dagar jag jobbar kväll. Jag börjar jobba kl 14 så då har jag satt lämning på dagis kl 13.20. Det är mitt i Agnes sovtid och jag kan inte lösa det på annat sätt än att åka in till Byske efter lunch och prommenera där till kl 13.20 då jag lämnar henne sovandes på dagis. Vill ju inte slita upp henne då hon inte sovit klart och att lägga henne kl 13.20 funkar inte heller. Jag kommer att ändra tiderna vid nästa schemaläggning så att jag kan lämna henne kl 12 istället. 

 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det verkar jobbigt att boxas! =) Vem är din nya boxpartner??

2007-11-28 @ 18:44:02
URL: http://www.nogg,se/maltegunde
Postat av: Linda J

Tja!
Min mail är: [email protected]

Kram

2007-11-28 @ 20:58:18
URL: http://www.nogg.se/lillyrose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0