Gränslös LYCKA!!!

Har inga ord för min glädje ikväll!!! Jimpa har efter mycket fixande å trixande fått igång våran havererade hårddisk som han haft i frysen i 2 veckor! Han är min stora hero! För som ni minns så kraschade den ju för ett tag sedan och då var min egen inläggning på psyk nära...så deppad var jag. Alla mina bilder o minnen bara försvann på en bråkdels sekund. Nu har vi iaf skyndat oss att kopiera över samtliga bilder från hårddisken...vilken lättnad! Detta kommer jag att leva på lääääääänge! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så härligt att få tillbax alla bilder! Gissar att du kommer att dubbelkopiera allt som en tok i fortsättningen!!

2007-11-12 @ 22:50:19
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Tessan

Har ni haft hårddisken i frysen?!!? Det låter som ett av familjen Dahlbergs alla knep & knåp! =)) Vad bra att det funkade! Alla sätt är bra utom dom dåliga. =)

2007-11-12 @ 22:50:30
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0