Gräsänka

Ja då är man solokvist resten av veckan. Jimpa har åkt med jobbet till Madrid för att flyga simulator. Tänk att de var tvungna att åka så långt för att få leka med flygplan ;)!

Det är en sån här gång som man återigen tackar gudarna för att vi flyttat hem och kan få hjälp med lämningar å hämtningar på dagis. Idag så blev Agnes hämtad på dagis av Jimmys mamma och img så är det min mamma som hämtar för att jag jobbar kväll. Agnes får då sova där och därmed även bli lämnad på dagis av mamma på torsdagmorgon. Vi hade aldrig någonsin fått ihop det när Jimpa är på bortajobb om vi bott kvar i Stockholm. 

Nu ska jag röja lite leksaker som ligger...ja överallt! Sen blir det soffläge o frossning av aftonens bakning:

  ...mums

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååå, vad fint du sjunger! =) TACK för grattiset och TACK för det fina kortet jag fick idag! Tyckte du hade lyckats fixa till kuvertet väldans bra! =) Och förresten, hade ni bott kvar i Sthlm så hade moster fixat barnvakteriet! Kram!

2007-11-13 @ 21:58:38
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0