Jobb-jobb-jobb

Ja det är vad jag kommer att ägna helget åt *suck*! Tack å lov så jobbar jag mina pass tillsammans med 2 goa "gubbar" som det brukar bli många skratt med. Jobbar ikv, imorgon fm och söndagkväll så jag kan nog hinna med lite socialt umgånge imorgon kväll som tur är. Man blir ju helt off om man jobbar motsatta passen och det känns som man lever på jobbet!

Idag så har vi varit ute och lekt i snön på förmiddagen. Ingen sol men ändå jätteskönt! Agnes har grävt å grävt med sin lilla spade och sprungit och jagat en boll som en blådåre. Nu väntar lunch innan jag åker in till mamma och lämnar A.

image83


TREVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Jag ska också jobba i helgen. Iofs bara lördagnatt men ändå. Det suger!

Vad avundsjuk jag är på all er snö... Här är det lika grått och trist som förut. Blä!

2007-11-23 @ 11:44:25
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0