Visst är dom snygga?

     

Vill ha, vill ha, vill ha!!! De här jeansen SKA JAG BARA KÖPA!!! Ni som har läst min blogg ett tag vet ju hur mycket jag letat jeans o svurit över utbudet och alla stuprörsvarianter som jag vägrar ta på mig. Nu har jag iaf äääääntligen hittat ett par som jag fullkomligt ÄLSKAR! Måste tyvärr invänta till nästa löning då jag har eko i plånkan för tillfället!

Det blev, som jag hoppats på, kanonväder idag! Vi tog en riktig sovmorgon imorse...ända till 9.30! Jag kan inte fatta att Agnes kan göra så långa nätter som hon gör. Jag la henne strax innan 19.00 och inte förrän efter kl 9.00 imorse så slog hon upp sina blå. Men klagar är det sista jag gör morgontrött som jag är! Vi pysslade på inne hela fm med så roliga aktiviteter som dammtorka, städa, tömma diskmaskin, tvätta mm mm. Skitkul - not!
 
Efter lunch så gick färden in mot Byske. Jag njöt av varenda steg i det fin-, fina vädret! Sandra, Anja å doggsen mötte upp oss halvvägs. Vi hamnade hos Frida i Byske som bjöd på oss på gott fika. Spenderade sedan någon timme hos min mormor, som bjöd oss på middag, innan det var dags för idol hos Sandra o Jerry! Och på tal om idol så är jag så jäkla glad att Mattias åkte ut för hade han inte gjort det så kan jag faktiskt lova att jag ALDRIG kollat på det igen!!! Nästa fredag så får gärna kass-Amanda som sjunger som en kråka åka!
  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag håller fullkomligt med dig Amanda är kass och byxorna var jättefina. Emil ska till Italien v48, men jag tar med mig kalendern på partyt så vi kan träffas någon helg framöver då det passar oss alla.
Många kramar till dig gumman

2007-11-17 @ 13:03:57
Postat av: Lillasysteryster

Exakt dom jeansen har jag och jag har aldrig haft ett par som varit snyggare, skönare eller bättre! Kan absolut rekomenderas!!!!

2007-11-17 @ 17:24:08
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0