Oops!

Igår innan jag la mig så tänkte jag att nu ställer jag väckaren på mobilen så vi får oss upp i vettig tid idag. Sagt å gjort så släpade jag mig, dödstrött, upp när mobilen ringde. Väckte upp lilla latkorven åsså tog vi oss en dusch så ögonen skulle öppna! Sen, när jag slår på nyhetsmorgon, så ser jag att klockan är betyyydlig mindre än jag tror. Kanske beror på att min mobil fortfarande är på sommartid!!! Damn, hade kunnat sova en timma längre!

image42


Ikväll så är det dags för allra första föräldramötet. Stort! Förmodligen så får jag med mig Jimpa oxå om han inte måste jobba över som det egentligen är tänkt.

Nu ska vi snart in på veckans första inskolningsdag på dagis. Idag så ska vi äta mellis med dem. Resterande dagar kommer jag att lämna henne där. Fast det är jag inte nervös över, tror att hon fixar det galant! Hon är så obekymrad när hon kommer på nya ställen. Men vem vet, det kan ju bli som man inte tänkt sig oxå!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag känner mig alltid som jag lånat för stora kläder när det är dags för föräldramöten... jag känner mig så liiiten själv fortfarande :-)

2007-10-30 @ 13:43:03
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0