Fröken framförhållning

...är definitivt inte jag!!!

Sitter nämligen och väntar på att en tårtbotten som jag precis gjort ska svalna så att jag kan garnera den innan läggdax. Det var meningen att jag skulle göra den i förmiddags innan jobbet men det visade sig att jag saknade både bakplåtspapper & en ingrediens så det gick inte så bra med den planen!

Anledningen till mitt supersena tårtbak är att jag ska bjuda på fika på jobbet img. Något som jag ångrar lite denna sena timme då jag egentligen borde ligga och sova med tanke på att jag ska upp tiiiiidiiiiigt img!


Här kommer ett par mindre snygga karlar. Det kanske är en idé att spara till nästa fest. Eller inte! Ni får bestämma!



Nej nu är det tårtgarnering som gäller...sen ZzzzZzZzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: emma

Självklart går det bra att ni kommer 5 stycken, det ska bli superkul! Önskar bara att jag var lika duktig som dig och orkade baka en massa :-)

2008-04-03 @ 06:46:15
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: sally

Klockan halv ett på natten! Du är ju inte riktigt klok. Det hade nog blivit en sväng förbi Stigs på rasten istället för mig. Försökte själv se en tv-serie som börjar kl 10...men det är lite försent, då får jag aldrig se slutet

2008-04-03 @ 10:54:54
Postat av: Annelie

Vi har ett mycket bra kondis i närheten. Inte så mycket husmorsvarning på mig :-)

2008-04-03 @ 17:52:49
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0