Härliga lediga dag

Ja då var snart den första lediga dagen avverkad, suck! Men jag har hunnit med en hel del så jag känner mig riktigt nöjd...åsså kan jag ta en lugn dag img med gott samvete ;).

Här kommer lite bilder:
image686
Vad är det med barn och skor???

...i bakgrunden ser ni nygarderoberna

Eftermiddagen spenderades ute i snön/slasket och den strålande solen
image688

...kolla vilka passande vantar smartmamman hade tagit på! De var inte så snygga sen!!!

Bollibompamyyys:
image690

...en sista mannekäng innan läggdax. Finn ett fel!

Nu ska jag ge mig ut på en långpromme på de underbara slaskiga vägarna. Jippiii!!! Det blev ingen spinning som jag hade planerat så stavarna får kompensera spinningpasset!


Bye


Kommentarer
Postat av: Linda J

Vilka fina bilder!!!!

2008-04-14 @ 22:22:25
Postat av: sandra

ser du då vilka snygga garderober! Ser lite maffigt ut när dom går ända upp i taket.

2008-04-15 @ 10:10:36
Postat av: Lisa

Gulligt med baddräkten utanpå kläderna..

2008-04-15 @ 10:49:36
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Jenny & Cailey

Men kan du gå med stavar å barnvagn samtidigt? Eller är Agnes på dagis kanske? Har ni bara slask? Finns snö kvar? När får jag komma å bada???

2008-04-15 @ 12:21:32
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Jenny & Cailey

Jag älskar polarn. Finns det i Skeå?

2008-04-15 @ 12:22:31
URL: http://www.cailey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0