Lördagstristess :-(

Inte nog med att jag måste jobba en lördagskväll. Jag lämnas dessutom ensam (bortsett från en patient) kvar på avdelningen i hela 3 väldigt långa timmar!!! Satan i gatan vad orättvist!!! Det är en skitregel att den medicinskt ansvariga sjuksköterskan inte får lämna avdelningen. Det är tacken för att man kämpat 3 år på högskola ;)!

Jag hann med en blixtsväng på stan innan jag började jobba idag. Jag skulle bland annat byta ett par helt värdelösa galonhandskar som gått sönder efter endast 1 vecka! Typiskt nog så hade affären lunchstängt(!) precis när jag var där *suck*! Hur som hellst så "råkade" jag springa på den här som jag bara inte kunde hålla mig från att köpa. Vissa plagg bara skriker "KÖÖÖÖÖÖÖP MIG" när jag går förbi. Så vad har man för val???
image751
(kanske ska tillägga att den är till Agnes)

Ikväll så är Jimpa barnvakt åt Sandra o Jerrys 2 flickor. Undrar om svetten lackar där hemma nu, haha? Fast känner jag J rätt så går det huuur bra som hellst. Det är inte mycket som stressar den herren. Dessutom får han ju assist av sin lillbrorsa!

Här kommer en härlig gammal golåt framförd av en för mig okänd Frida Öhrn:
 

Nä, nu ska jag gå en repa på avdelningen och se om någon är sugen på lite snicksnack. Nej just det, jag är ju nästan helt ensam. Dubbelblä!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Frida Öhrn. Tänk Oh Laura med låten release me så kanske minnet lossnar :-)

2008-04-26 @ 21:53:31
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0