Nätshopping

Att shoppa på nätet har både sina för- o nackdelar. Fördelarna är att det är smidigt om man, som t ex jag, sällan går på stan numera, man kan sitta i lugn o ro och så kan man shoppa från affärer som inte finns här uppe. Och nackdelarna är förstås att man aldrig kan prova storlek plus att kläderna inte alltid överensstämmer med bilderna man ser.

Idag så var jag och hämtade ut denna som kom med posten:
image693
Men den var verkligen SKITFUL i verkligheten så den åker tillbaks...pronto! Jättetrist då jag fick ett så bra pris på den iom en 50% rabattcheck *snyft*!!!
Men min jakt på en brun skinnjacka är inte över. Fast nu blir det att ge sig ut i affärerna o leta istället!

Jag fick även hem ett par dojjor som jag handlat på tradera till Agnes. Hon har ett par gråa i mindre storlek som börjar vara på gränsen till för små och både jag och hon har älskat denna dojja så jag var bara tvungen att fixa ett par nya i större storlek. Perfekta dagisskor!

image694

...de såg ut att aldrig ha varit använda plus att jag fick dem för endast en struntsumma jmf mot vad de kostar i butik. Tradera är ju bara för bra ;)!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Jag håller med dig angående skinnjackan!! Jag skickade ju också tillbaka den som jag beställt.

Jag var förresten på Vero Moda i dag där jag såg en skitsnygg brun skinnjacka!

2008-04-15 @ 19:17:32
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Lisa

Synd att inte jackan passade för den såg ju väldigt snygg ut! Om du vill sälja de gamla tofflorna så är jag intresserad, skulle vara toppen med ett par såna till malte..Jobbar du i helgen?? Tänkte om du kanske har tid att fota lite??!!

2008-04-15 @ 19:46:01
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0