Reda eller oreda?

Han som jag jobbade helgen med sa till mig..."man kan se i en människas bil eller badrum hur ordningsam han/hon är". Oooops tänkte jag i mitt stilla sinne. Det är nämligen de två ställena där jag har mest kaos!!! Berättade för Jimpa vad den hära mannen hade sagt o han bara skrattade..."är jag förvånad" blev svaret! Nåja, det bjuder jag på!

Hur ser det ut i era bilar resp badrum???

Idag har vi haft en helt underbar fm. Jag fick sova ända till 8.45 då jag vaknade av att någon hade borta siken i grannrummet. "Siken, mamma siken ramlat ner"!!! Agnes har ett mjukdjur i form av en sik som hon bara älskar. När denna är borta så är det illa!

Upp, proppa i oss frulle och sedan ut i det härliga solskenet där vi spenderat timmar med att samla kottar, stenar & pinnar. Hm, inte vi...snarare A! Jag däremot, bänkade mig mot en solvägg o pressade lite vårsol. Tänk att nu klarar man sig bara i linne i solen!

Nu väntar lite tråkgöra som jag måste ta tag i innan lillgull vaknar.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Mitt badrum är mitt privata lilla spa, så jag antar att jag klarar mig då :-)

2008-04-28 @ 16:22:44
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: emma

Bilen har Daniel hand om.. och där är det KAOS! Badrummet är minst sagt kaos.. insåg härom dan att jag inte rensat där sen vi flyttade in.. så jag antar att jag får ta på mig slarvmaja-rollen

2008-04-28 @ 21:43:09
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Cailey & Mamman

Jag har ingen bil. Och mitt badrum är precis iordningställt efter det årliga vårstädningen. Ny badrumsmatta, tvättkorg i form av en röd fisk från IKEA, läcker blått duschdraperi. En liten tvättmaskin med tvättmedel å sköljmedel ovanpå. Och lite munskölj å en ask med trosskydd. Har tagit bort skötbordet ovanför toaletten så väggen är full med stora hål. Dom måste jag åtgärda snarast. I badrumsskåpet är det lite oordning, men ändå i hyfsat skick.

2008-04-28 @ 23:34:26
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Vicktoria

Vi har en vattenskada i badrummet och en svindyr bil som inuti är ett kaos... Du är inte ensam Johanna!

2008-04-29 @ 09:27:14
Postat av: Lovisa

Tack för din kommentar och kul att du gilla rmin blogg! Extra kul att du jobbar inom psyk.. folk borde lära sig mer om Borderline där :)

Kram! Ha en bra dag!

2008-04-29 @ 18:49:47
URL: http://francesbean.webblogg.se
Postat av: Emma

Du får bjuda precis hur många du vill. Som värdinna får man en värdinnegåva för 10% av det totala inköpet hos dina gäster. Om dina gäster handlar för totalt 3000:- så får du 300 kr att välja smycken för. Så ju fler desto bättre för dig :-)

2008-04-29 @ 21:19:09
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0