Surt sa räven!

På tal om shopping (syftar på förra inlägget) så blir jag så sur! När jag väl hade bestämt mig för att köpa denna söta tunika/klänning för att packa ner i väskan till Bulgarien så upptäcker jag....den är sluuuut! Inte bra, jag skulle verkligen behöva uppdatera garderoben på lite nya sommardresses *fortsätter drömma*!


image658
...men skam den som ger sig...den ska bli min ;)!

I afton så gjorde jag något som inte har hänt på flera år. Jag somnade ett par timmar på soffan framför tvn då jag bara skulle vila lite snabbt. När tror ni jag kommer att somna för natten??? Typ aldrig eller nått, gaaaah!


Kommentarer
Postat av: emma

Den klänningen var ju superfin! Den skulle passa dig perfekt, surt att den var slut.. typiskt! Har du kollat in www.asos.com ? De har superfina klänningar till bra priser, skickas från England och jag tror inte att frakten är så jättedyr. De hade tyvärr inga fina långklänningar. Vi kanske skulle beställa ihop om du hittar något där? När åker ni till bulgarien förresten?

Tack för tipset om Ellos, ska surfa in där på en gång!

2008-04-09 @ 09:07:47
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0