Våran stora fina tjej

image659

Jimmy satt o kollade in några av mina bilder ikväll och när han såg denna så sa han..."fan, hon ser ju inte liten ut längre"! Tiden går snabbare än man vill o tror och ibland så känns det inte riktigt som att man hinner vara med. Men hur gammal hon än är så kommer hon iaf alltid att vara mammas lilla tjej! Nu och om 20 år ;)!

Här är förresten några av blommorna som jag fick i lördags. Jag roade mig att fota dem lite snabbt härom dagen när  jag väntade på att lilla A skulle vakna. Visst är dom fina? Sista blomman är haschplantan som Sandra och Jerry kom med ;)!  



Jag fick ju oxå ett väldigt personligt o fint födelsedagskort av en ung tjej. Riktigt kul att få. Så här såg det ut när man öppnade det:
image666

Så nu får ni som inte sett mig som yngre ett bildbevis ;)! Jag har alltså insett att tofsar är min grej eftersom jag inte bytt frisyr på 30 år. Hårfärgen är någolunda densamma med ett litet undantag när jag var 13 och ville vara rebellisk och färgade det rött. Jag är så innerligt tacksam för att jag är lika slank nu som när jag var 13 och mina läppar har fått sig några kirurgiska ingrepp! Men det pratar vi inte högt om!

Eller hur var det???

Hur som hellst...jag ÄLSKAR det charmiga kortet!

Over and out och kramiz på er!

Kommentarer
Postat av: nattie

Fina bilder, jag älskar sådana växter som på fjärde bilden!! Den är jättefin! Men stenar och allt! (övriga blommor också för den delen, speciellt hm, haschplantan =)
KRAM!

2008-04-10 @ 09:34:49
Postat av: sally

Alla dom bilderna blir ju jättefina tavlor att rama in!

2008-04-10 @ 19:47:49
Postat av: Veronica Dahlberg

Å hur stolt kommer vår dotter inte att bli nu då =)
Superfina kort av blommorna föresten, kanske kan köpa dom när du öppnar fotobutik =)...

Kram och hoppas vi ses imorgon

2008-04-11 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0