Aftonens fotoskörd...




Efter hallonplockningen i afton så begav vi oss till havet för "lite-roar-småbarnsaktiviteter". Dvs kasta sten på bryggan och sen skratta järnet åt plasket! Okej, det kanske inte roade mig lika mycket som min kamrat men det var bara att spela med :)! Där var vi iaf ett bra tag tills kylan kändes in på bara kroppen. Skööönt med en dos frisk luft innan bedtime!

Angående tandläkarbesöket idag så gick det som befarat...mindre lysande! Agnes gjorde ett tappert försök att  gapa men tandläkaren insåg rätt snabbt att det inte skulle kunna gå skymta några tandsingar då hon gjode ett precis likadant gap som på bilden jag visade er igår ! Nåja, det var ingen fara, tandhygienisten ville bara veta hur många tänder som kommit och det kunde ju jag svara på som tur var! Sen var det genomgång om vad som är bra o inte för tänderna och hur man ska sköta dem...inga direkta aha-upplevelser för min del. Glad, men en ny tandborste och present i högsta hugg, tackade A så mycket för sig och sa "hej då tandläkaren"!   

Jo jag visade henne Agnes mastodantglugg. Är den fortfarande lika stor i 10-års ålder så blir det shop-shop av strängen under läppen. Men det blir en senare fråga. Sådan far sådan dotter :)!!!



Kommentarer
Postat av: linda bystedt

Jo jo du dom 10åren går super snabbt kan jag säga. Lucas har nu två stygn i läppen efter en liten op förra veckan.

Micke fick dock åka till tandläkarn eftersom mitt tålamod inte är det bästa, i stressade situationer+ att jag kanske skäller ut läkarn om han gör det minsta lilla fel..Är jätte känslig när det gäller barnen.



Du är jätte duktig på att fota johanna man kanske får hyra in dig nån dag???

2008-08-27 @ 09:32:45
Postat av: Johanna her self

Haha, ja Linda jag kan nästa se det framför mig :)! Klokt att skicka Micke så inte du blir portat på folktandvården...hihi!



Tack, vad glad jag blir!!! Självklart så ställer jag upp på ngt mission framöver!

2008-08-27 @ 10:17:34
Postat av: Frida

Var också välsignad med en mastodontglugg i muna yngre år, men det löste sig som tur var på den naturliga vägen. Så det finns hopp...

Hörde att du varit förbi. Typiskt att jag är upptagen eller borta varje gång ni kommer. Men ge inte upp för den sakens skull =)



Ha en bra kväll!

2008-08-27 @ 15:54:13
Postat av: Lisa

Jepp, kläderna har kommit, försökte ringa dig idag men du hade visst inte igång mobilen. Ring när du vill hämta kläderna så ska jag försöka vara hemma då!!

2008-08-27 @ 22:30:59
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0