Hahaha :)

Klicka på denna länk och få er ett gott skratt...

Här i Båtvik så fördriver jag min dag med att skriva dagisschema...IGEN! Jag river snart mitt hår av allt strul med att få det att gå ihop. Eller rättare sagt, jag har ansett mig vara klar med det för länge sedan men Jimpa kommer med nya ändringar HELA tiden så jag har fått skriva om det en miljard ggr känns det som! När sista versionen var klar så lyckades ju förstås lilla picasso få tag på en penna och kluddar överallt  på schemat. Rackarunge!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha så jäkla kul

2008-08-28 @ 21:21:43
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linda J

Så grymt kul!!

Tala om att bara vilja bli av med eländet =)

2008-08-28 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0