Den gångna veckan...

Nu är tystnaden i Båtvik om möjligt ännu tystare. Huset känns så tomt nu när 08:orna (ja, och skåningen förstås) har lämnat casa Båtvik!

Norrland har tyvärr inte visat sig från sin bästa sida vädermässigt och det har gjort att vi har fått styra om våra planer en hel del. Lite synd kan jag tycka! Jag hade sett fram emot många härliga strandbesök och båtturer. Men men...allt blir vad man gör det till och vi har trots det halvdanna vädret hittat på en massa annat kul. 

Här kommer några av alla hundra pics som knäpptes under veckans gång:
 

Det märktes vem i sällskapet som är förskollärare :)!

En av veckans tänkta planer var som sagt att besöka plajjan. Förhoppningvis flera gånger. Men frånvaron av det vackra vädret gjorde att detta inte blev av. Bortsett från en snabb visit igår fm då solen faktiskt behagade att dyka upp...tills vi kom fram till Bredviken :(! Som ni kanske ser på bilden nedan så ser vädret inte allt för lockande ut. Endast lilla Agnes vågade sig på ett dopp i havet. Jag som hade tänkt få ta mig årets(!) första bad! Brrr! 

(Pga alla pervon ute i cybervärlden så har jag kluddat över lillgulls ädlare delar)

Fisketur:






Polle roar de små...


Självklart så blev det blåbärsplock!

Sista natten med gänget spenderades i badtunnan. En riktig härlig avslutning på en riktigt härlig vecka. Hur gärna man än ville att den inte skulle ta slut ;(!!!



...det kommer mer bilder! Har ju fyllt på mitt bildarkiv big time denna vecka. Jag orkar inte lägga upp fler ikväll då mina ögon är en aningens trötta o jag ska upp före skammen img bitti o har massvis kvar att göra inför morgondagens aktiviteter. Det är inte jobbet som kallar utan något mycket, mycket trevligare som jag av ett par anledningar inte kan gå in på nu. Den som lever får se ;)!

Sayonara å gonatt vänner....

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Ni verkar ha haft det finfint trots det trista vädret. Härliga bilder!

Jag kan inte säga annat än att jag blir nyfiken på vad du har pysslat med idag. ;-)

Ha't fint! Kramen

2008-08-10 @ 19:42:01
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0