Aktiviteter en regnig dag

Vad gör man en hel dag när regnet aldrig ger upp?

Jo man kan dammsuga hela huset, dammtorka, vattna blommor, läsa böcker för 2-åring, packa upp väskor o påsar som står överallt och skräpar, handla mat, skriva dagisschema, läsa ännu fler böcker för 2-åringen, sortera och skicka in bilder för framkallning, hälsa på nära och kära, sortera tvätt, fota och ordna med traderaförsäljningar, skura badrummet, softa i soffan, rensa ut leksaker som aldrig används mm mm.

Det är vad jag har gjort idag! När jag tänker efter så är de dåliga dagarna inte så dåliga för då tar man tag i tråkgöra som aldrig annars blir gjort. Bara inte de dåliga dagarna blir för många bara, tråksysslor är inte alltför spännande!!! Img så önskas en regnfri dag!


...här är det faktiskt 2-åringen som läser för mig!

Vad har ni haft för er denna regniga dag???

Kommentarer
Postat av: Frida

Tar gärna emot alla tips gällande renovering som erbjuds! Blir lite avis när jag ser hur mycket du faktiskt hinner på en regnig innedag. Regnar det imorgon också så tror jag att du ska få anställning här.



Ha en bra dag!

2008-08-19 @ 09:33:04
Postat av: Nattie

Jisses vad du hunnit med under en dag! Hoppas ni har det bra, och duu.. jag väntar fortfarande på recepten =)

KRAM!

2008-08-19 @ 13:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0