Julkaramell

De sista gångerna som jag har varit till stan så har jag spanat lite efter kläder till Agnes som hon kan ha på jul & nyår. Något lite finare som inte är alltför dyrt. Fick hon välja själv, klänningbiten som hon är nu, så skulle hon ha något riktigt ryschpyschigt. Jag är däremot inte så sugen på att lägga ut hundralappar på något som bara passar till högtider. Samtidigt så vill jag att hon för en gångs skull kan få ha en "riktig" tjejig klänning. Men så var jag in på favvosighten...tradera. Där hittade jag denna klänning som jag tror att hon skulle Ä-L-S-K-A! Kanske lite för "prålig" för min smak men å andra sidan så är det ju faktiskt inte jag som ska ha den på (tack o lov)! Vi får se om jag lyckas buda hem detta kit....hoppas! 


Kommentarer
Postat av: Anna B

Åh så söt! Jag superdiggar de stora prickarna

2008-12-11 @ 17:20:35
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0