En dag i skidbacken

image422

Imorgon så ska vi åka med jobbet till en skidbacke som ligger ca 1 timme från Skellefteå. Jag har varit där för flera herrans år sedan (typ mellanstadiet) och det ska bli riktigt skoj att åka dit igen. Så nu är det bara att hoppas att vädergudarna är med oss. Jag undrar faktiskt om jag ska ge mig på att låna Jimpas snowboard. Så har jag inte uppdaterat bloggen på ett par dagar framöver så kan det bero på att jag förmodligen ligger på ortopeden med brutna ben och armar ;)! Jag minns ju hur det gick sist jag provade att åka bräda (inte så bra...dock ingenting brutet!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny & Cailey

Här finns inte en flinga snö. I måndags var det plus nio grader.

2008-02-20 @ 19:58:04
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Annelie

Påskliljorna börjar titta upp ur marken här...

2008-02-20 @ 22:30:12
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Johanna her self

Jenny o Annelie: Därav en av anledningarna till att jag flyttade norrut ;)!

2008-02-20 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0