En halv ansiktsbehandling...

...det är vad mina auktioner på tradera är uppe i nu. Och då är det ett par dagar kvar tills de går ut och de stiger som allra mest det sista dygnet. Looking good :)!!!

Det är väll ingen som missat att det är alla hjärtans dag idag va? Jag köpte ingenting till Jimpa eftersom han sällan gör så stora uppoffringar en dag som denna. Planerna är att han ska få en gomiddag imorgon istället tänkte jag. Idag var det lite tajt för tajt med tid till sådant då jag jobbat hela dagen. Hur som hellst så blev jag lite snopen då det visade sig att J i alla fall kommit ihåg denna dag och dessutom köpt fina blommor och choklad....inte illa (med tanke på att han missat ca 10 av alla hjärtansdagar som passerat under våra år tillsammans)!!!

KRAAAAAAAMARimage405




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0