Farligt farligt!!!

På mina helgpass på jobbet så är jag den enda sjuksköterskan vilket innebär att jag är fast på avdelningen, får alltså inte lämna byggnaden alls...inte ens om alla patienter o personal går ut. Surt, surt, surt! Idag så är det så, alla har dragit ut ett tag och jag sitter kvar här! Det blir ofta att man hamnar vid datorn då det inte finns så mkt annat till utbud av vettig sysselsättning. Nu har jag lusläst tradera-sidan vilket är fullständigt livsfarligt! Det slutade med bud på dessa grejjer:

...en superdupervarm åkpåse som jag letat efter! Kanon när det blir riktigt bitigt ute! 
...dagistofflor till våren
...helt nya vårskor till Agnes
...ja jag kunde bara inte hålla mig ;) (det är mössan - inte nallen som säljs)
...lek o lärbok
...splitt ny meandi-tunika som var slut i höstas då jag skulle köpa den

Ja ni ser, inte blir jag då nå rikare av att jobba direkt!!! Fast jag kan lugnt avslöja att det är inga överpriser som jag lagt som bud. Får jag sakerna för den summan jag lagt så är jag mer än nöjd!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen så trevligt, det är ju toppenbra att dom kan värma upp poolen till bebistemp. Ja jag är gärna med någon gång!

2008-02-03 @ 20:08:13
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tessan

Är det bara mössan du har lagt bud på, eller är det mössa + nalle? Eller bara nallen? =) Har inte förstått mig på det där med Tradera, men det verkar billigast och bäst att låta bli! =) Men varför måste du vara kvar på avdelningen även om alla andra går ut??? Jag har äntligen jobbat klart den här första helgen! Har haft en halvstökig helg med en del larm (som vanligt när det är jag som har hand om larmet....). Allt från tanter som ville att nån skulle hålla fast rullstolen medans hon åt, till tanter med hjärtproblem som fick åka ambulans.

2008-02-03 @ 20:09:28
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Johanna her self

Tessan...haha, det är mössan - inte nallen - som jag budat på!

2008-02-03 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0