Härliga dag!

Å vilken härlig dag det har varit idag! Varm choklad, grillad korv, ostmackor och sist men inte minst...inga brutna ben!!! 

Jag lämnade brädan hemma pga att liftarna tydligen bara har öppet på helgerna och skolloven. Så vi åkte madrass och skiboard för fulla muggar istället. Man fick känna sig som barn på nytt :)! Jag kan pga sekretesslagen inte lägga ut några bilder från våran härliga utflykt så ni får nöja er med en annan bild som jag tog idag.

image440

Ikväll är det spinning på schemat. Jag har lyckas lura med mig Sandra som ska prova för första gången. Vi får se om det blir första och sista gången eller. Jag hoppas inte det (att det blir sista gången alltså!


Kommentarer
Postat av: sandra

Det kommer att kännas imorgon!!! Känns redan nu...
Man börjar känna sig gammal.

2008-02-21 @ 21:39:45
Postat av: j

Åhhh! Så fantastiskt avuns jag blir när jag ser kaffehurran över öppen eld!

...Det, rejält kokkaffe ur träkåsa, och uppstekt fläskpannkaka är så nära heaven man kan komma, i alla fall om man sitter i mitten av en slalombacke!

2008-02-21 @ 21:47:10
URL: http://www.skebo.ac/jannelindberg/main.htm
Postat av: Sandra/Rossan

Vilken härlig bild! *drömmer om varmt kaffe ute i den kalla luften*

2008-02-22 @ 10:31:58
URL: http://nogg.se/sandran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0