HELT crazy!!!

Som ni vet så har jag haft ett par auktioner ute på tradera under veckan som var. Dessa auktioner gick ut igår kväll och jag kan inte annat än säga att jag är mucho, mucho nöjd med samtliga! Jag sålde bland annat ett par brallor som jag köpt begagnade på tradera för 180:-. För dom så fick jag NÄRMARE 300 kronor! Snacka om bra tredjehandsvärde!!! Jag känner faktiskt lite dåligt samvete för tjejen som betalar mer för dom än vad jag gjorde! Helt galet...men jag ska inte klaga! Det här är lite farligt för nu fick jag blodad tand på detta med att sälja ist för att köpa. Tror nog jag måste rota ännu mera i Agnes gamla kläder :)!

Igår så var vi på kalas hos Anja. Hon fyller ju hela 2 år idag så vi firade henne en dag i förskott!!! Tänk vad sjukt snabbt tiden går va? Nyss gick vi där med magarna i vädret och nu har våra småbrudar blivit så "gamla". Man blir nästan rädd!

Här är några bilder från kvällen:
        


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååå, vad söt med hårspänne! Oj, vad mycket pengar du kommer att tjäna nu på Tradera!! Ni kommer till slut inte att ha några saker kvar hemma. =)

2008-02-18 @ 12:16:11
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Emma

Vilka fina bilder på småtjejerna! Ja usch vad tiden går fort, läskigt är det! Härligt att du fick bra på auktionerna också

2008-02-18 @ 15:23:43
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Jenny & Cailey

Vem är Agnes och vem är Anja? Den rödhåriga gullisen, vem av dom är det?

2008-02-18 @ 19:00:17
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Jenny & Cailey

Förresten, minns inte om jag skrivit å frågat i din blogg, eller om jag bara har tänkt att göra det. Har du bytt mobbenummer? Eller har du kvar samma? Eller råkade jag messa när du var utan telefon en vecka? För jag fick liksom ingen leveransrapport på mitt mess å tänkte att du kanske bytt nummer.

2008-02-18 @ 19:05:00
URL: http://www.cailey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0