Tonight is my night :)

Idag är en bra dag! Jag har fyra dagars ledighet framför mig, mycket skoj inplanerat men även några lugnare stunder. Precis som jag vill ha det!
 
Ikväll så står det klinikfest med feta bokstäver i min almenacka. Gud vad jag längtat efter denna dag! Jag försökte komma på sist jag var ut och svängde mina lurviga (då räknar jag inte in tjejfesterna eller kompispartajen som vi haft på hemmaplan utan "riktiga" utgångar) och jag det måste ha varit i somras om jag minns rätt. Det är illa! 

Nåja, jag är laddad till max och som pricken över i:et så ska en kompis stajla mig kvällen till ära. Blir jag nöjd så kan det kanske det blir en bild på resultatet här img :)! Den som lever får se!

Trevlig helg på er kära vänner...det ska jag ha!

Jo...jag måste bara visa en till jacka som ligger under min vill-ha-lista just nu. Men denna månad är det kyrkråttavarning i plånkan så det får ev bli nästa månad!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad kul med en riktig partykväll med styling och allt.. Ni får säkert dunderkul.. Vill gärna se resultatet av stylingen också..!

2008-02-29 @ 14:24:52
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh vilken supersnygg jacka, vart finns den? Inte för att jag ska härma dig men :-)

2008-02-29 @ 15:45:51
Postat av: Lillasysteryster

Men beställde inte du Ellosjackan? Den ser ju nästan exakt likadan ut?

Ha en rolig kväll!!

2008-02-29 @ 15:53:36
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Pia

Hoppas du får riktigt trevligt ikväll! :D
Och det tror jag nog att du får också. Själv ska jag spendera kvällen i garderoben på teatern... hmm, roligare kan man nog ha!
Du får parta för mig med! (fast jag ska iofs ut imogon)

2008-02-29 @ 17:28:27
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Marie

Hej.
Shit vilken snygg jacka, jag sa till marcus i morse att jag vill ha en brun skinnjacka men att jag inte hittat ngn ännu. var är denna i från??
Hoppas festen blir skoj, jag vill också feeeeeeeeesssssssssssttttttttttaaaaaaaaaaa, dricka vin och röka en och annan cig. /marie

2008-02-29 @ 19:50:55
URL: http://mkfitness.blogg.se
Postat av: Tozza

Åhh hoppas att du får en kul kväll.

Och du, så jäkla snygg jacka *vill ha*!!

2008-02-29 @ 21:39:50
Postat av: Boel

Hej hej! ville bara säga att jag kikar in på din blogg ibland..är kompis med emma lundmark! kul läsning!

2008-03-01 @ 14:47:05
Postat av: Tessan

Hallååå!! Lever du??!? Jag har faktiskt orkat uppdatera idag, men det har inte du gjort. Inte än i alla fall.... =) Jag säger bara: CHARLOTTE PERELLI!!! Hon bara måste vinna hela tjottaballongen igen!

2008-03-01 @ 21:13:34
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Lillemor

Vars är bilden Jottan? :-)

2008-03-02 @ 09:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0