Trött å sliten

Trots en lång natts sömn och en kolugn dag på jobbet så är jag helt färdig ikväll. Jag misstänker att en av anledningarna kan vara mitt jagande på stan idag. Letade förtvivlat efter en present till svärmor spm fyller år img och trodde verkligen inte att det skulle bli någon match. Vi (jag o Sandra) hade bestämt oss för att köpa en snygg topp/tunika till henne men pga av alla jävla utplockade reor så hittade jag INGENTING på någon av Skellefteås affärer som säljer damkläder! Gaaah, vad less jag var! Det blev iaf inget klädesplagg utan ngt helt annat.


Det blev lite grejer till Agnes oxå (nähä???) under dagens shopping. Köpte en så himla söt kjol i brun/rosarutigt tyg och ett par fin-fina manchesterbyxor på Kappahls halva reapris (=typ gratis). Hittade även denna som kan bli en het kandidat att packa med till Bulgarienresan:
...visst är den sööööt! Gillade den boxerliknande underdelen! Hon kommer att bli så cute med en vit solhatt till denna outfit! Sen kan man ju ifrågasätta syftet med en bikiniöverdel på en 1 1/2 åring?  

Till mig själv så blev det inte mer spännande än en bh, reflexväst, en duschcreme och en ansiktscreme i shoppingpåsen. Jag har blivit så kräsen när det gäller hudvårdsprodukter på senare dag och det enda som duger i ansiktcremeväg är denna:


Nä, nu väntar ett glas rött, horisontalläge i soffan & let´s dance (jag hejjar på Tina, Herrey och Tony)!
Trevlig helg kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Pia

hej!
Helt klart superfin bikini. Blir perfa!
Såg även det du skrev om ansiktskräm... kanske får ta o prova den. Jag har ingen favorit, utan letar fortfarande. Såg på skyltningen på body shop idag att de fått in saker med körsbärsblomdoft. Det såg jättefräscht ut! :)
Hoppas ni får en trevlig helg. kram

2008-02-08 @ 22:50:13
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Tessan

Oj, vad fint det skulle bli med namntillägget! Och vad glad jag skulle bli! =) Tycker också att bikinin är jättesöt! Angående ansiktskräm så tycker jag att Mary Kay har dom bästa produkterna av dom jag har provat. Dyrt, men bra! Body Shop har också bra grejer. Den där (japanska) körbärsblomdoften som Pia skrev om, var jag och luktade på i förrgår och den luktar väldigt gott! Nu ska jag sova några timmar så jag orkar jobba imorrn. Sen kommer vi hem till er och kollar på Mellofestivalen på eran nya tv efter jobbet! =)) Kram!

2008-02-08 @ 23:24:18
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0