Helgen som kom och gick!

Som vanligt så swishar helgerna bara förbi! Igår kväll så hade vi besök av Frida, Lourens och deras lille Konrad åsså Sandra med sina flickor. Jag bjöd sällskapet på firre, närmare bestämt lax med stark chili o vitlök...muuums! Sen blev det pictionary och ens engelska ordförråd fick sig en påfyllning. Det är inte så dumt att ha en utländsk kompis, man får damma av den gamla skolengelskan och tänka till lite. Fast Lourens har blivit väldigt duktig på svenskan nu.

Igår så var det regn-snö-snöblask om vartannat heeela j*vla dagen. Värsta pissvädret rent ut sagt! Jag hade planerat att ta en långprommis igår men det blev ett par koppar kaffe hos Ida istället ;)! 
Hur som hellst, sista veckans skitväder har vi kompenserat genom att vara ute jättelänge på fm idag. Det har kommit en del snö inatt så bobben och pulkan har gått flitigt. Jimpa som fick fram med traktorn och skotta gården var förstås överlycklig! Vad är det med karlar o motorfordon??? 

Här kommer lite bilder från helgen:
...Agnes kollar om Astrid kan spela mun

...Frida o Konrad

...puss

...pappas traktortjej!

...mamma kom hit med mitt gamla dockskåp! Det blev poppis!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det slår mig ganska ofta när jag läser din blogg, att livet i glesbygden verkar onekligen harmoniskt. Kram!

2008-01-21 @ 03:34:40
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Emma

En stor puss till Agnes på namnsdagen!

2008-01-21 @ 09:43:01
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Vicktoria

Vad fint ni har det!

2008-01-23 @ 20:25:55
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0