Ingen bra dag idag

Veckans träning har verkligen satt sina spår...har så jävulusiskt ont i varenda kroppsdel och det är en plåga varje gång jag ska böja mig ner o ta upp något, gå på toa eller stiga in och ut ur bilen. Som pricken över i:et har jag dessutom en grym huvudvärk som vägrar att släppa trots överdosering av Ipren. Dagens humör är ruttnare än ruttnast och jag är glad att jag hållit mig från övriga civilisationen idag! Ja om man bortser från besöket hos min mormor i förmiddags då!

Upptäckte att jag glömt mina vinterdojor kvar på träningen igår. Bra....nu är jag alltså utan dojjor i helgen! Dessutom har A varit på sitt allra, allra värsta pingelhumör idag. Hon har bl a ätit upp typ halva smörpaketet som stod på bordet, hackat små hål i vårat matbord med en liten gaffel, hällt ut halva vällingburken och dragit runt pulvret på diskbänken, länsat badrumsskåpet på allt dess innehåll och spritt runt sakerna i hela huset, suttit o kastat blodpudding över hela köket mm mm mm...i all oändlighet!!! SUCK!!! Men som jag skrev igår - barn är underbara. Nästan jämt iaf, kanske inte just idag bara ;)!

Men det är fredag och jag är ledig ända till måndag kl 16.30 och det gör att livet känns något lättare! En bärs och let´s dance ikväll ska nog få mig på en bättre humör trots allt!

TREVLIG HELG på er ALLA!


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Nämen! Vilken kass dag för dig :-(

Hoppas att bärsen kan få dig på bättre humör! Jag har precis hällt upp ett halvt glas rödvin och känner redan att livandarna återvänder!! :-D

2008-01-18 @ 15:46:21
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0