Senil demens...

Ibland så kan man fråga sig hur det står till egentligen! Jag satt och kollade igenom de auktioner på tradera som jag har lagt bud på. Upptäcker till min fasa att jag budat på 2 likadana hängselbrallor i samma storlek o färg till A. Good damn, tänk om jag vinner bägge auktionerna!!! Jag kan till mitt försvar säga att bilderna är så otroligt olika och färgnyanserna ser inte ett dugg lika ut (fast jag nu kommit på att de är det).  

Jag tittar in här senare ikv och lägger in lite bilder från dagen (är på jobbet nu). Jag måste bara ju visa hur grymt mycket snö som kommit inatt. Åsså har vi varit på Knuts dop oxå.

Se ya later....

Kommentarer
Postat av: Emma

Tusen tack för den fina ryggan! En perfekt present! Hoppas ni hade trevligt på dopet, vi hade en superdag! Kram

2008-01-13 @ 19:56:02
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0