Tråklördag

Min lördagskväll har varit allt annat än spännande! Jobb jobb jobb! Hade hoppats på lite action på avdelningen men som alltid så rådde lugnet! Jag åkte förbi en sväng hos Peder o Anne efter jag slutat. Jimpa, Agnes och nästan hela familjen Dahlberg/Molin var där och satt och tjattrade. Det blev inte så värst långvarigt besök för mig då våran lilla skitlisa vaknade i vagnen och var rutten i magen.  

Idag så snöar det rätt bra här. Tänk att det äntligen skulle komma lite snö ändå! Helt plötsligt så blir det så ljust ute och träden är sådär underbart vackra som de kan bli när snön faller på dem! Jag håller tummarna nu för att det ligger kvar ett tag så jag får ge mig ut och fota lite fina vinterbilder till veckan. 

Over and out från Båtvik :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0