"Arbetarn"

Det händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu! Om man inte tycker att husfix är spännande dvs!

Det är mycket jobb på schemat nu - både hemma & på jobbet.

Jag jobbar bland annat 4(!) kvällar denna vecka vilket tyvärr innebär noll socialt liv! Skittrist! Förmiddagarna spenderas åt målarfärgsskrap (BLÄ) och eftermiddagarna på jobbet (ännu mer blä). Imorgon, på min enda lediga dag denna vecka, så har Jimpa iaf beviljat en paus från färgskrapet för en visit för hela familjen på plajjan om vädret är bra :)! Så finfint väder står högst på önskelistan för nu så ska det banne mig pressas på hög nivå, haha!

Familjens arbetsledare:

Kolla vad skabbigt vårat hus ser ut nu! Men det ska snart bli ändring på det :)!

Åsså har vi såklart familjens lilla "hjälpreda":

"Jag ska skrapa hus, jag ska skrapa hus" har varit dagens fras!


Nästa vecka så har jag endast 2 arbetspass att avverka. Två lättsamma dagar på jobbet! Sen på fredagen så får vi finbesök från huvudstaden vilket alla familjemedlemmar i Båtvik 207 ser väldigt mycket fram emot! Då har Jimpa dessutom lovat en hel veckas frisedel från allt som har med huset att göra...tjo hooo! Bara roliga planer väntar . Det är alltid trevligt med ljusglimtar att se fram emot!

kramz från en hårt arbetande....

Kommentarer
Postat av: Nattie

Hoppas ni har lika fint väder som vi har här i el stockholmo idag, så ni får njuta på playan lite!! Själv måste man sitta här vi datorn och jobba, fast det är dölugnt, så jag har öppnat stora fönstret, hittat en gammal fotölj och ligger i solen och läser en skavllerblaska, nästan lika gött som stranden, fast man får pröjs ;)

KRAM

2008-07-24 @ 10:15:13
Postat av: Annelie

Vad duktiga ni är. Jag är glad om jag hinner dammsuga emellanåt, när det är sommartid...

2008-07-25 @ 09:07:56
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hårt arbete brukar ju ge resultat...men det är trist innan det...skönt med lite ledigt till veckan. Är du fri på onsdagkväll tänkte damerna träffas och gå på räkfrossa...du är hjärtligt välkommen om du vill.

2008-07-25 @ 11:12:16
URL: http://mosar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0