Helgen

Sminkpartyt i fredags visade sig bli jättetrevligt! Glada brudar, vin, mat och en massa härliga hudvårdsgrejer. Oh my good vad kär jag blev i de underbara produkterna! Jag hade nog kunnat köpa huuur mycket som hellst men eftersom min längtan efter ett nytt objektiv är stor så blev jag tvungen att begränsa mina inköp lite. Dock kunde jag inte hålla mig från att köpa detta hand/fotkit som kändes som rena drömmen:

Igår så var det en trist & grå dag i norrland. Kallt som 17 och motivationen att göra något var ungefär noll. Pysslade på med lite ditt å datt under dagen och senare på kvällen så for hela familjen ut på fisketur. Det muntrade upp tillvaron för en stund då fiskelyckan var stor. Jag hade nästan glömt bort hur roligt det är att fiska. 

 


Dagen har bla spenderats på Sandra och Jerrys nya palats där det varit auktion. Gusis vilken idyll de har köpt sig! Riktigt, riktigt fint ställe! Det är nästan så man blir lite avis :)! Nåja, jag har ju mitt slott vid havet så jag ska inte klaga.

Där fanns det iaf mycket att fynda. Jag "fick" mig en gammal skolbänk (till en struntsumma dessutom) som jag länge velat ha. Lite slipning å målning så kommer den att bli hur fin som hellst. Den ska in i Agnes rum är det tänkt!



Sen så ropade jag in två lampfötter som jag föll för på en gång. Samma tur där...billigt, billigt ;)!


...testade dem med en lampskärm som jag hade hemma men jag måste shoppa en vidare variant. Det såg lite klent ut med min. Vilken tur att jag ska på ikea snart!

Det fanns mycket annat smått o gott på auktionen som jag var sugen på. Bl a sockerlådor att ha blommor i men auktionsgubben verkade prioritera dem till slutet och så länge orkade jag inte vänta. Det var rätt så KALLT att stå där i ett par timmar som jag gjorde!

I natt så väntar jobb för min del. Det var så lätt att ta på sig extrapass när jag blev tillfrågad men nu känns det desto mer motigt när man väl är där. Jag får tänka på extrapengarna som kommer i höst så känns det lättare. Plus att vädret som vi har och haft hela sommaren gör att det känns mindre tungt.

Sayonara friends... 

Kommentarer
Postat av: Frida

Trevligt med lite fynd! Skolbänken blir ju super!!!

Good luck tonight now. Skratta inte åt mina anteckningar som hamnat lite här och där...

Ha det!

2008-07-06 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0