HOT-HOT-HOT



VAAAAARMT
är bara förnamnet på vad det har varit här uppe i norr idag. På tok för varmt för att min hjärna ska fungera. Jag fixar verkligen inte när det blirsån värme som det har varit idag! Jag o Jimpa gjorde ett tappert försök att fixa lite på huset i förmiddags men båda insåg väldigt snabbt att det var för på tok för varmt för alla husfixgöromål så vi drog till byns plajja istället. Där fläktade det iaf lite från havet vilket inte var helt fel! Vattnet var alldeles för kallt för att badkrukan (jag) skulle doppa mig men minstingen i familjen plaskade på hur nöjd som hellst!

Idag har det varit storshopping för min del. Brände inte mindre än 1300 riksdaler på systemet och skämdes nästan när jag kånkade ut allt till bilen. Kände mig som värsta alkisen. Nåja, min ranson av hela laddningen var endast en bag in box för 170 kronor och resten Jimpas. Eller inte bara hans kanske :)!

Det braiga vädret ska tydligen hålla i sig i helgen om man ska lita på prognosen och det känns ju lite trist eftersom att jag jobbar både lördag o söndag :(! Men det är bara att gilla läget antar jag! En liten tröst är att jag trots allt är ledig img kväll och då väntar en tur med båten. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0