Tisdag och fortfarande inge semesterväder :(

Ja jisses...nu kan jag börja räkna ner dagarna tills jobbet kallar igen. Hur trist känns inte det då??? Jag kan sätta mitt liv på att på tisdag om en vecka när första tunga arbetsdagen infaller så kommer de goa sommardagarna :(!

Nu var det grymt länge sedan jag traderade. Länge för att vara mig kanske jag bör tillägga ;)! Jag var iaf in en sväng i helgen och budade hem denna coola outfit från det kära 70-talet:

Jag längtar tills den kommer hem så jag får testa den på. Ni har förstått att den inte är till mig va, haha! Det skulle vara bra snyggt va? Lanternan here I come i min käcka polodress!

Igår så satt jag å pysslade och filade på en idé som jag har till Agnes rum. Det är inte skolbänken utan ett annat projekt som jag kommit på. Jag tror faktiskt att det kan bli rätt så bra när den är klar. Jag ska inte avslöja något utan ni får se när den är färdig! Time will tell...

Ikväll så väntar party på lanternan. Storasyster är på norrlandsbesök och vad passar inte bättre för henne än att få träffa alla Byskebor med omnejd på en å samma kväll. Det kommer även finbesök från schtaaan till Båtvik som ska vina lite med oss på aftonkvisten. Trevlisch!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Då syns vi på lanternan ikväll då!!

2008-07-08 @ 14:13:48
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0