Lite fler 08-pics

Nu har jag löst problemet så här kommer några av alla bilder jag tagit under den gågna veckan:

...Astrid
...Anja
...status utslagen dagen efter 30-års partajet, haha! Polle o Linda.

Jag gav mig på ett förök att fota rörliga bildet vilket jag tycker är dösvårt. Av typ 30 bilder så var Anjas huvud kapade eller helt ur bild på kanske 90% av bilderna och 5% vart suddiga...fick fram 2 någolunda iaf:


MIDSOMMAR på gräddhyllan:


Vi hann med ett litet studiebesök på Billy jobb oxå vilket uppskattades av både stora å små:

Lina fick gå med Thällo...eller var det tvärtom kanske?


Hand i hand...

Och varför besöka skansen när man kan få se bland annat dessa djur helt gratis (och slippa trängas bland miljoner turister)?



Förutom alla fyrbenta vänner så fanns det TRAKTORER att beskåda till småttingarnas lycka!!!
...wow!!!

...tittut!



Ja det här var alltså några av de dryga 400 bilder som knäpptes ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

För att det inte finns några söta älgkalvar, björnungar eller fula babianer på Billys jobb!! =)

2008-06-24 @ 23:19:25
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Ida

Vilken toppenbild på Agnes med paraplyet!! Jag gillar färgerna (och motivet förstås) :)



Jag får säga välkommen hem och härligt att det är fart och fläkt på bloggen igen, har varit tomt i några dagar!! :D



Kram på er!!

2008-06-24 @ 23:56:16
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com
Postat av: Frida

Som vanligt alldeles superba bilder! Alltid lika roligt att kika in på din sida :)

2008-06-25 @ 09:00:14
Postat av: Annelie

Många ljuvliga bilder. Den längst ner är helt fantastisk.

2008-06-25 @ 13:06:38
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Toppen fina bilder på Anja i gungan!! För övrigt verkar ni ju haft det underbart i Stockholm.. Ta en bild på tatueringen nu.. Vill se!!

2008-06-25 @ 13:19:42
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0