Bilder på påskkärringar modell 1-2 år

Det blev ingen kvast utan en innebandyklubba. Det blev heller inga röda kinder för de hade bara kladdats ut. Men det blev en jäkligt söt liten påskkärring ändå!

image572



Åsså söta Anja...
image575

Och dem bägge (vilket INTE var det lättaste att fota!!!):
image577

Ikväll så har vi varit hos Frida & Lourens -trevligt trevligt- och käkat en kanongod laxsoppa! Varför gör man inte soppa oftare? Det är ju så himlarns gott!!! Nu är det snart bingtjänst här hemma men innan jag lägger mig så har jag lovat Jimpa att gå ut och fota kvällens maffiga fullmåne. Han tror det kan bli grymma bilder om jag ställer mig under våran tall så lite av grenarna syns mot månen. Grannarna (ålder 80+ som förhoppningsvis sovit sedan 19) lär väll inte tro att jag är riktigt klok om de skulle se mig ;)! Men jag ska göra ett försök få se om J har rätt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh så himla söta påskkärringar!! Inte behövdes nåt läppstift på dom där vinterrosiga kinderna! =)

Blev de några tuffa månbilder? Har också försökt få några såna, men de var innan stativet... skiiitsvårt var de.. =) Hoppas du lyckades bättre med nyobjektivet!
Nu ska jag ta och göra mig färdig, vi drar på ikea idag.. Ringde igår för att höra om du var sugen på att hänga med, men då var ni antagligen på middag. Slå en pling om du har tid under dagen! Kram

2008-03-21 @ 07:54:56
Postat av: Tessan

ÅÅÅÅ, vilka söta påskkärringar!! Kan du inte lägga ut en bild på påskkärring modell snart 30 också?!!? =) GLAD PÅSK!

2008-03-21 @ 22:34:58
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0