Fullspäckad helg

Ja under dessa påskdagar så har de lediga stunderna varit få. Vi har bland annat hunnit med två middagsbjudningar här hemma, bortbjudna på två middagar och en lunch, många underbara timmar ute på isen, härliga promenader, en och annan bira, spel i form av buzz, guitar hero (me sucks ordentligt!!!), melodifestivalen på dvd & pictionary och sist och det minst roliga så avverkade ju jag 17 timmar inom låsta dörrar - på jobbet alltså. Kan ändå inte annat än säga att helgen har varit helt kanon!

Men img så är det vardag igen och jobbet väntar. Jag skulle egentligen ha haft en govecka denna vecka med jobb endast ti, ons och torsdag men jag ska jobba hela helgen åt en kollega som behövde ha ledigt. Så var det med den fina veckan :(!

Här kommer några bilder från helgen:

...inget napp på hela helgen (eller ska jag skriva vintern kanske)

...mååånga goda korvar har det ätits!

image585
Anja på isen


...läsfarbrorn!

image589

HOPPAS ATT NI OXÅ HAR HAFT EN RIKTIGT TREVLIG PÅSK!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Cool bild den nedersta!

2008-03-25 @ 00:28:52
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sandra/Rossan

Fullspäckad helg för er och så för oss. Helt slut igår när det blev kväll.

Agnes kommer att vara så nöjd över sin mamma när hon blir stor. Vilka bra bilder i bra sammanhang!

2008-03-25 @ 09:25:33
URL: http://nogg.se/sandran
Postat av: sandra

OJ vilka fina bilder! gillar korvbilden!

2008-03-25 @ 12:44:53
Postat av: emma

Vi har haft en toppenhelg i Kattis, mycket godis och godsaker blev det :-) Superfina bilder! Jag måste nog få leja dig att ta lite bilder på Knutte någon dag

2008-03-25 @ 17:03:17
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Johanna själv

Tack alla :-)

2008-03-25 @ 19:18:03
Postat av: Annelie

Visst är den?!! Mirror mirror och så ett schysst bildredigeringsprogram. Måste ju tävla mot dina proffsbilder ;-)

2008-03-25 @ 22:09:13
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Frida

Kanonbilder!!!

2008-03-26 @ 19:08:44
Postat av: Ida

Oooh!! Love the korvbild!!! Måste ta en titt på ditt objektiv, antar att jag måste byta ut mitt pajade mot ett nytt, fräscht.. =)

Hugz! ;-)

2008-03-29 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0