I´m back!

Efter noga övervägande fram å tillbaka, fram å tillbaka, fram å tillbaka så har jag iaf bestämt mig för att fortsätta skriva här ändå! Jag hade ju bestämt mig i fredags för att lägga ner sidan helt och jag var verkligen säker på min sak. Planen var att radera hela bloggen idag men jag känner att jag nog med all säkerhet kommer att ångra mig då jag faktiskt gillar att skriva så nu behåller jag den så får vi se hur det artar sig!

Det var inte något speciellt som gjorde att jag tog beslutet att lägga ner sidan utan jag kände mig bland annat bara allmänt less på alla som är in o läser men aldrig skriver! Jag ser ju hur många som är in här varje dag och om man ser hur många av det antalet som lämnar avtryck så kan man ju inte annat än beklaga!!! Ni som är duktiga på skriva här får absolut inte ta åt er...snarare tvärtom, I loooove u! Så nu får ni tjuvläsare ta & skärpa er ;)! Om inte så kommer jag att lösenordsskydda sidan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du fortsätter skriva!! Men kan du inte skriva ett inlägg om hur ni hade det i helgen!!? Jag/vi var helt trötta i lördags och orkade inte med en partykväll men jag förstår att jag borde ha kommit iaf..! Synes!!

2008-03-18 @ 13:33:18
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Frida

Nu fick man sig banne mig en känga... =) Men jag håller med fullständigt. Det är ju kul att få lite feedback på det man skriver. Och jag måste säga att din blogg är fantastiskt rolig att läsa!
Tack för senast föresten! Hoppas du hade lika kul (om inte ännu roligare) som vi!

2008-03-18 @ 14:07:20
Postat av: Nattie

Jippie!! Vad kul att du väljer att fortsätta, nu ser jag fram emot finfina bilder från din kamera! =)
Kram Nattie

2008-03-18 @ 14:13:26
Postat av: emma

ta lösenord, jag känner att det känns lite "tryggare" då man vet vilka som läser. tyvärr är det inte så många som kommenterar ändå men dom trogna kommentatörerna finns alltid kvar :-)

ja det ska bli
såå skönt att åka till kattis
vad ska ni hitta på?

2008-03-18 @ 14:18:26
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Sandra/Rossan

Kul att du är tillbaka i bloggandet Johanna!
Jag tar åt mig lite av kritiken, ska kommentera oftare nu.

2008-03-19 @ 06:40:14
URL: http://nogg.se/sandran
Postat av: linda

Hej och tack för senast.. det känns bra att du fortsätter att skriva, du är ju så bra på det. och det är ju så roligt att sitta och titta på alla fina bilder du lägger ut. Nu får man skärpa sig och skriva lite inlägg så du fortsätter..för det är såååå sjukt bra det du gör!!/linda bystedt

2008-03-19 @ 09:27:51
Postat av: Annelie

Yes, she´s back! Jag gav minsann inte upp hoppet om dig, utan fortsatte kolla var dag :-)

2008-03-19 @ 10:38:49
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Backy

Tja! Skulle precis skriva o tjata på dig att fortsätta skriva...såg framför mig att nu inte längre kunna läsa om senaste nytt från er i byske ...hade då blivit tvungen att ringa istället...och vi vet ju båda att med tanke på att ni aldrig svarar hemma hos er så hade vi ju typ hörts en gång om året !!! :)¨
Keep up the good work!!! KRAM

2008-03-19 @ 11:15:04
Postat av: Tjuvkikaren ;-)

TACK!!! Jag gillar ju verkligen din blogg!! =)

Jag brukar inte kommentera, om jag ska vara helt ärlig så trodde jag att man var tvungen vara medlem nånstans för att göra de så jag har inte ens provat.. *reee-tard* =P

Näe, puss å kram på dig, skönt att se att du skriver!! / Ida

2008-03-20 @ 16:57:32
Postat av: Jenny & Cailey

Härligt! Jag har haft samma funderingar själv... men det är svårt att slita sig!

2008-03-21 @ 12:28:30
URL: http://www.cailey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0