Lite bilder

---> Glatt folk i baren

---> Singstarmatch. Vera vs Vegan (måste tilläggas att Vegan var GRYM)

---> Triss i muntra brudar

---> Sandra spöar Lisa i singstar! Eller var det kanske tvärtom???

Nu väntar en riktig govecka. Jag jobbar nämligen bara onsdag och fredag under veckan som kommer, ji haaa! Det ska bli så ruggigt skönt att få lite lediga dagar för att beta av lite grejjer som jag länge tänkt göra här hemma. Sen så får vi se om jag kan jobba på onsdag för lilla Agnesgumman är sjuk. Jag synar men hoppas att hon hinner repa sig tills dess. Ifall jag måste vara hemma med henne så blir det min första vab-dag sen hon började på dagis för snart 5 månader sedan!!! Jag hade trott att det skulle bli vab var o varannan vecka sen hon började där, men icke!

Nä nu väntar horisontalläge i soffan & lite slötittande på tv innan läggdax!
Ha d bäst kära vänner....

Kommentarer
Postat av: Emsie

Vad kul ni verkade ha :-) Skönt att ha en sån ledig vecka också, vad ska ni hitta på för något?

2008-03-10 @ 09:40:07
Postat av: Lillemor

Mera bilder Jottan!

2008-03-10 @ 12:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0