Önsketänkande

Tänk om man fick välja vilka dagar man skulle jobba & inte. Då skulle jag jobba de dagar då vädret suger och va ledig de strålande fina vårvinterdagarna som är de överlägset bästa dagarna på hela året. Fast mina jobbdagar skulle med andra ord inte bli så många för vi har verkligen haft fina dagar sista tiden. Idag var en sådan dag...solen sken för fullt och det var helt vindstilla. Jag & A passade på att vara ute hela förmiddagen innan det var dax för dagis för hennes del & jobb för min del! Det sved ända in i ryggmärgen att måsta åka iväg hemifrån!
JAG VILL OXÅ HA PÅSKLOV!!!

image591

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken sötnos med rosiga kinder!

Det går finfint att ni kommer ett gäng på partyt, ju fler desto roligare! Här blir det aldrig fullt hus! Hur många blir ni? Kramis

2008-03-26 @ 08:13:27
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Theres

Det skulle verkligen va bra om man fick välja dagar att jobba, påskhelgen har ju varit underbar!!
Men jag ska verkligen inte klaga, jobbar ett arbetspass till + ett personalmöte och SEN är jag ledig. Känns skönt men lite konstigt.
Superniceiga kort med nya objektivet hörru!! Avis! =) Kram

2008-03-26 @ 08:59:44
URL: http://www.nogg.se/tezz
Postat av: Linda J

Hej vännen!
Har du hämtat dig från firandet efter 30-års kalaset o påsken?? Själv är jag grymt sugen på denna helg som kommer med absolut inget inplanerat. Känns som om att jag skulle kunna somna 20.00 varje kväll. LÄngtar efter våren!!!!!
KRAM

2008-03-26 @ 19:52:51
Postat av: Lillemor

Påsklov! De var inte igår man hade de:-)
Allt väl med er?
Kram

2008-03-26 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0