Träningsabstinens

Trots att det bara är en vecka sedan jag tränade sist så känns det som evigheters evigheter sen. Jag var ju sjuk i början på förra veckan som ni minns och sedan tog det ytterliggare ett par dagar att återfå krafterna så då låg jag lågt med träningen veckan ut. Ikväll har jag iaf varit å spinnat och gud i tider så härligt det var! Spinning är verkligen ett pass som man kan köra helt slut på sig själv. Jag ska försöka komma iväg img, på onsdag och torsdag oxå men vi får se hur jag får ihop det då Jimpa jobbar mastodantpass denna vecka och jag är mkt själv.

En av låtarna som instruktören kör är denna goding (dock en lite upp-poppad version än denna). Det här var en av mina absoluta favvolåtar på gamla goa dagar. Jag minns hur vi körde den på varenda rast under en perion på gymnasiet. Lyssna å njuuuuut:



Ja idag så har vi haft en riktig mysbralledag här hemma. Agnes har inte varit på topp så från det vi steg upp och fram till lunch så har vi legat pall i soffan och varvat korta tupplurar med tittande på barnprogram. Så still som hon varit idag har jag nog aldrig sett henne! Sen efter lunch så sov hon vidare i sin vagn i nästan 5 timmar då jag fick väcka upp henne. I afton så hittade jag febertermometern som jag letat med ljus å lykta efter idag. Tempade henne trots att hon kändes betydligt mindre varm och den visade på 39,4 grader!!! Då undrar jag hur mkt hon hade tidigare idag då hon var lilla fröken kamin!!!

...mys med liten sjukling.

Kommentarer
Postat av: Pia

Stackars liten!
Jobbigt att ha så hög feber, speciellt när man är så liten. Hoppas det går över fort!
Kram

2008-03-10 @ 22:12:00
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0