Lite pictures

Imorse så fick jag mig en lååång å härlig sovmorgon! Välbehövligt! Jag sov helt ostört nere i vårat gästrum då jag inatt blev nerskickad av en irriterad sambo. Tydligen så hostade jag lite för mkt för att få ligga kvar i min säng!

Gårdagen/kvällen blev mycket lyckad! Jag hade en helt fantastisk dag å kväll och har absolut ingenting att anmärka på. Kul kul!

Idag har solen tittat fram till och från och det känns verkligen som sommaren är nära! De goda dagarna spenderas mestadels ute. Agnes är i lycka varje dag som hon får hålla på med sina små projekt på gården. Här är hon i sin nya coola Hello kittykepa!




Angående klippningen igår så blev jag riktigt nöjd! Det blev ingen jätteförändring utan så där lagom mycket för min smak. Det föll dock en hel del hår på golvet. Hon tunnade ut och klippte upp rätt så ordentlig vilket känns himla skönt. Jag brukar alltid förbjuda frisörerna jag går till just att klippa upp men nu lät jag henne gå loss med saxen som hon ville. Vi får se om jag ångrar mig efterhand (som jag alltid gör)! Sen blev det en slingning oxå förstås!

Det var svårt att få till en bild och detta är det bästa jag kan bjuda på, haha. Det är dock helt ostajlat.



Jag var tvungen att gå och fota en vacker svan som jag såg när vi höll på ute i trädgården. Tyvärr så var den lite för långt ut för att mitt zoom skulle få en fin närbild. Men bättre en svan på långt håll än ingen svan alls, haha!



Img så ska båten sjösättas så idag har den tvättats och putsat i flera timmar! Lilla hjälpredan hjälpte förstås ihärdigt till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar du inte tillbaka till Stockholm?

2008-05-11 @ 00:02:06
Postat av: Johanna

Ibland! Men jag ångrar aldrig att vi flyttade upp!

2008-05-11 @ 00:07:35
Postat av: pia

...tack för påminnelsen;)ett grattis-sms ska strax skickas...

Ha en skön vecka!

kram

2008-05-11 @ 18:19:23
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Anna Wrangensten

Håret blev ju skitnice! Den frisyren framhäver ditt ansikte jättefint. Apropå vädret, nu är det slut på sommarvädret i Sthlm iallafall. Snyft! Ha det gött! Kram Anna

2008-05-12 @ 15:30:14
Postat av: Anonym

Håret blev ju skitnice! Den frisyren framhäver ditt ansikte jättefint. Apropå vädret, nu är det slut på sommarvädret i Sthlm iallafall. Snyft! Ha det gött! Kram Anna

2008-05-12 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0