Sköna söndag

Jag fick mig en sovmorgon idag med :)! Jag & Agnes sov ända till 9.45. Fast det får jag sota för nu...är nämligen superduperpigg trots att klockan är så mkt!

Idag så påbörjades projektet med en ny och definitivt mycket välbehövlig utedansbana i byn. Eftersom "damp-sambon" inte har nog med projekt här hemma så är han en av de som är aktiva i bygget. För er som inte varit här så kan jag berätta att denna dansbana ligger helt fantastiskt till precis vid havet. Hoppas att det blir lite fler tillställningar där när den nya dansbanan är på plats!


...den gamla dansbanan är är ett minne blott!


När vi var och beskådade de arbetande karlarna så fick jag träffa en liten nallebjörn. Nämligen Per o Veronikas ursöta schäfervalp Brolle. Söt som socker var han! Tänk om de kunde få stanna i den storleken!


   



 

Nä nu blir det att slöglo lite på dumburken få se om man kanske kan fundera på läggdax snart! Troligast inte :)!


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, det är märkligt att inte fler lämnar spår efter sig! Jag kräver inte alls att alla som är in o läser ska skriva nåt varje gång. Ibland har man ju inget man vill säga om inlägget i fråga. Men nån gång då o då kan man ju skriva nåt? Blir ju så mkt roligare då.

Ny dansbana i Båtvik. Det visste jag inte att det skulle bli! Hoppas det blir bra. Jag gillar Platsen.

Du får uppdatera med fler foton eftersom!

Och du får hemskt gärna komma o fota lite dans. Jag kan lova att det inte är det lättaste! Men med så fin kamera som du verkar ha så går det kanske lite bättre! :)

Sov gott!

2008-05-12 @ 00:07:37
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Nattie

Ny dansbana på G? Då måste vi 08:or få testa någon gång ;-)

KRAM

2008-05-12 @ 14:13:14
Postat av: Johanna her self

Natti: Ja det hoppas jag verkligen :)!

2008-05-12 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0