Party party...

Solen skiner å det är kanonvarmt och skönt i de norrländska markerna idag. Jag är ledig i 4 underbara dagar. Livet kunde inte vara så mycket bättre just nu!

Ikväll så ska dessutom bl a dessa snyggobrudar ut och göra Skellefteå osäkert!


(Jenny ska inte med, hon halkade bara med på ett av korten)

Men innan festligheterna så ska mitt svinto till hår få sig en rejäl omgång med sling å klipp hos frissan. Sen ska jag flörta med Ida att hon lägger en snygg partymake! Som sagt...idag är en bra dag :)!

Hoppas att ni får en lika bra dag som mig...

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Se nu till att ha en fantastiskt underbar dag och kväll! Jag är avis och önskade att jag fick/kunde hänga med.

Kram

2008-05-09 @ 10:02:12
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Ida

Hihi.. ska bli så himla skoj!! Å spännande blir de att få se vad dom har gjort med ditt hår! =) snyggt lär de bli iaf, dom är ju så duktiga på att fixa svintohår på stället.. och laga till taskiga hemmafärgningar.. I know!!! =D



Jag är ju inte så svårflörtad.. packar ner en massa smink nu så blir det partymake för hela slanten!!



Pöss!

2008-05-09 @ 14:43:47
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com
Postat av: pia

MEN! VA! nu "vet" jag ju lite vem du är...he, he, heee...var bjuden på ert 30-års kalas men kunde inte komma pga tråkigheter...Jenny är ju vår kompis med;) eller hennes karl och min karl är barndomsvänner och sen blev jag å Jenny kompisar å så...ja du vet hur det blir...Hoppas att ni hade en kanonkväll och att du mår bra idag;)

KRAM

2008-05-10 @ 09:06:09
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0